Pages

Oct 14, 2010

recharged.back. ;)

this.was.my.memory. :D
a long way back masa kecikkecik.mudamuda.sweetsweet. ^___^

dulu aku teringin nak naek basikal tanpa roda.
tapi xpndai.so aku pandang sayu dari jauh basikal kecil warna merah T__T
saya tidak pandai! naik basikal!

:(( 



then satu petang
abah baek hati berbudi bahasa terus ajar kayuh kat padang depan umah
banyak kali jatuh then kayuh balik
dlm hati tahu ada mata yg memandang tapi mcm buat2 xtahu.who cares? kan? ^_^

aku suka.seronok.abah best! *winkwink to abah*
tapi mcm kesian kat abah bila aku asyik jatuh banyak kali.
abah x penat ke? :( hum
mcm kesian kat abh suruh behenti ajar tp aku nak belajar naik lagi!
hum

but yes.
what can i see is abah xjemu and penat pun ajar
thru his face i can say that he was so tired!
baek duduk kat umah baca surat khabar tgk tv and ZZzz
kan?


my abah is more handsome than this!noted!


tapi abah pecaya aku boleh buat 
abah pecaya aku
he did believed me
itu sebab abah x jemu ajar 



nothing is impossible.kan abah?



yes yes yes
in short times,aku dpt kayuh basikal tanpa roda
so pusing2 kawasan umah xduduk umah sampai kene marah dgn mama T_T



itu bukan mama saya! =.='


thank you abah
for believing me at almost everything :D
u made me believes too. 

and the last but not least, thank you basikal kecik.u were so intact in my heart.

mine was black red, remember? :D

No comments:

Post a Comment