Pages

Oct 19, 2010

menghantui dihantui *sobbing*

2pm

i went to the DC 
kepala peningpening pusingpusing
manusia yg lalulalang dgn motor besar,motor kecik aku rasa mcm semut je
mcm nk pijak pijak sebab menyibuk jugak nak lalu dgn jalan yg sama dgn aku T__T
wahai diri,apa sudah jadi? 

pegi makan dgn atun mcm xde perasaan
atun ckp aku pandang je mcm atun tgh buat orchestra
oh maafkan aku atun T__T *again*

air milo jatuh berdebuk kat tepi aku buat dunno
atun dgn muka kelam kabut beriya angkat balek air
and aku?
lepas dh cukup 5 seconds baru angkat
mcm seronok pulak tgk ketulan ais kat atas meja dgn air
eh aku sudah jadi apa? 8_8

kepala aku makin berat 
kalau ada katil kat tgh2 dunia aku nk terus baring kat situ pejam mata bungkus badan dgn selimut
whoa whoa aiseyman aku demam kah?

bukan!tak demam
atun kat depan terus blablabla sebab air jatuh
masalahnya aku bukan nampak atun kat depan
tapi nampak socrates tgh bagi ceramah kat aku
ketulan ais tuh mcm nmpak 8 desiderata by Fuller 
itu sebab aku perhatikan ketulan ais tuh lama2
aku bilang ketulan ais cukup sampai 8!
oh kepala sudah pening!


socrates, kenapa kamu suka cakap banyak? T_T


socrates jangan kacau aku nak makan!
eh atun cakap lagi mcm2
dalam hati nak tergelak sebab dia ckp sgt laju memang xde fullstop or koma kat tgh2 ayat
T_T tapi masalahnya aku bukan nampak muka atun
aku nmpak si kurus st.augustine kat depan
macam tgh bagi amanat suruh aku blaja juris elok-elok bagi paham betul-betul
kalau x,kene pancung oh apakah semua ini?


ini st augustine iesya.tgk dia x kurus.dia chubby :D


oh please jurists!
dont disturb me :(:(

T.T

okay balek kejap lagi harus bum cari bantal
bye bye jurist bye bye
tak nak mimpi korang for sure ^__^


jangan ganggu.ini nikmat tidur saya! :D


moga segala urusan dipermudahkan ALLAH. :)



No comments:

Post a Comment