Pages

Oct 21, 2010

bahagia itu dari ALLAH.

sebenarnya
today is the day i learnt something yes!

what is that?

tadi aku rasa macam nak menjerit bagi satu kota shah alam kalau boleh 1 malaysia dengar yang betapa berserabutnya kepala otak aku ni &_8
mcm xde perasaan dah
agaknya kalau ada selonggok emas kat depan aku pun
aku buat xtahu je kot

(yeke? ) eheh

kenapa jadi begitu?

yes yes 
cookie miras neera tlg jwbkan T_T


tapi aku xde lah teruk mcm ni =.='


tapi yes aku buat cool je lah
mcm like nothing happened
senyum senyum sumbing mcm ni ^___^ (manis tak?)

:)



and a miracle happened
bila aku ingat akan ALLAH
aku taw dengan mengingati ALLAH hati akan tenang
kawan-kawan selalu pesan :)
oh thank you kawan sunshine 
formula anda menjadi

sebab only after that
hati aku rasa lapang
rasa mcm nk tersenyum kat semua orang yang memandang
errr boleh ke?

and yes
aku rasa sekarang aku ade mission lah

aku mahu jadi pemburu cinta Illahi
only that hati aku dan perasaaan aku dapat merasa bahagia walau sebesar manapun masalah yang datang :D

jom lah ikut aku capai mission sekali.nak?


kalau nak tanam cinta, harus mula dari sekarang :)

may ALLAH bless us ^__^

No comments:

Post a Comment